Časté otázky

Dali jsme dohromady odpovědi na vaše nejčastější dotazy ohledně platby, dopravy, našich služeb a případné reklamace.

Doprava a platba

Při objednávce nad 1990 Kč je doprava ZDARMA, u menších objednávek účtujeme za dopravu poplatek 290 Kč.
Platbu můžete provést v posledním kroku objednávky přes online platební bránu. Vaši objednávku můžete také zaplatit až při převzetí čistého prádla. Naši řidiči mají platební terminály pro platbu kartou a přijímají také hotovost.
Běžně do druhého dne od objednávky (nejkratší čas garantujeme do 24 hodin). Rádi si však čas od času zahrajeme na hrdiny - v urgentních případech jsme po domluvě schopni dodat prádlo expresně.

V případě prádelní krize volejte +420 607 000 944.
Určitě ano, rádi se s vámi domluvíme na pravidelných intervalech svozů. Stačí nám napsat na hello@wehateironing.cz nebo zavolat +420 607 000 944.
Doprava je zdarma u objednávek od 1990 Kč.
V takovém případě prosím kontaktujte naši zákaznickou linku +420 607 000 944. Pokud se o změně dozvíme více než 2 hodiny předem, určitě vymyslíme řešení. Naše operátorka vám doručení posune na pozdější čas nebo jiný den. V případě, že nás nestihnete kontaktovat s dostatečným předstihem, budeme vám bohužel muset naúčtovat cenu dopravy ve výši 290 Kč.
V jakékoliv tašce. Ideálně prosím oddělte boty a prádlo určené pouze k žehlení. Tašku vám vrátíme spolu s vypranými věcmi.

Naše služby

Vyplněním online formuláře, který vás objednávkou provede krok za krokem. Pokud si s objednávkami na webu netykáte, rádi vás navedeme na telefonním čísle +420 607 000 944.
Ano, máme dvě. Ve Florentinu (Praha 1) a na Brumlovce (Praha 4). Obě pobočky i online službu We Hate Ironing provozuje společnost We Hate Ironing s.r.o.
Nejčastěji čistíme klasiku: košile, obleky, šaty, kabáty apod. Zvládneme vyčistit i zimní bundy (včetně impregnace), ložní prádlo, potahy a další věci v domácnosti. Momentálně nečistíme koberce, kůže a kožešiny.
Ano, tuto variantu si můžete zvolit v on-line formuláři.
Není. Pokud se vám prádlo nechce třídit a chcete ho mít rychle z domu, stačí vše hodit do tašky a my se o to postaráme. Během objednávky zaškrtněte v online formuláři kolonku „Spočítejte mi prádlo v prádelně“. Náš kurýr vše vyzvedne a následně vám e-mailem sdělíme přesný počet vašich položek a výslednou cenu k zaplacení.
V případě, že jsme vaše prádlo ještě nevyzvedli, můžete objednávku jednoduše zrušit. V potvrzovacím e-mailu stačí kliknout na tlačítko „zrušit objednávku“. My ji ihned bezplatně stornujeme. Pokud vaši objednávku zrušíte méně než 2 hodiny před časem vyzvednutí, budeme vám muset naúčtovat cenu dopravy 290 Kč.
Díky registraci si budeme pamatovat vaše údaje a u příští objednávky už nemusíte nic vyplňovat. Vznikne také váš osobní zákaznický účet, kde budete mít přehled o historii všech vašich objednávek a možnost získat kredity, když naši službu doporučíte přátelům.

Reklamace

Ano. I když podobné situace nastávají zcela výjimečně, v případě poškození oděvu zajistíme náhradu škody.
V takovém případě vás poprosíme o kontaktování naší zákaznické podpory. Pokud nejste spokojeni se zakázkou, náš manažer tuto záležitost prověří a navrhne náhradní řešení. Pokud se jedná o námi zaviněné poškození, zajistíme náhradu škody.

Pusťte se do objednávky

Kdy k vám máme přijet?

Pro věci si přijedeme až k vašim dveřím, špičkově je vyčistíme a za 24 hodin přivezeme zpátky. Vyberte si, kdy máme věci vyzvednout:

Službu aktuálně nabízíme pouze v Praze